čtvrtek 12. listopadu 2009

Mark Subsonik (Rozhovor)



Ahoj Marku, rád bych ti v předstihu poděkoval, za to, že sis našel čas, na tento krátký rozhovor.

Potěšení je na mé straně. Díky vám, že jste mě oslovili.

Mám takový pocit, že spolu s Benem jste rozjeli vlak, který se nedá zastavit. Subsonik Sound Recordings snad ještě nepustilo do světa slabý release.Bude to určitě ovlivněno kvalitními producenty s kterými spolupracujete, ale konečné rozhodnutí ohledně vydání, zůstane vždy na tobě.Jak moc je pro tebe těžké udržet nasazenou laťku kvalitních počinů, jenž spatří světlo světa s nálepkou Subsonik Sound?

Vydávat pouze kvalitní počiny je v tomhle odvětví klíčové, člověk musí být vždy o krok napřed. My sami jsme hrdí na to, co jsme vybrali k oficiálnímu vydání, jak to bylo namastrované atd. 

Můžeš nám říct něco ohledně připravovaných releasů, na které se můžeme těšit? Nejvíc by mě mě zajímal Drifta. Jak jste se vlastně dali s Chrisem dohromady, a kdy spatří světlo světa výsledné EP?

Na příští rok máme připravenou spoustu dobrot. Bostonská bandička TERRAVITA, bude mít hned několik releasů, ještě tuto zimu, popřípadě na jaře, takže určitě nepromeškejte tyhle drtiče parketu. Bude to stát opravdu zato! Driftovo EP bude následovat a s největší pravděpodobností vyjde okolo března, 2010. Zrovna nedávno se ke mně dostali už namastrované věci a zní skvěle! Tenhle borec teda umí, to se musí nechat! Potom je tady můj vlastní projekt, a to sice „Escape Velocity“ což bude mé debutové album, jenž vyjde na Subsonik Sound Recordings okolo léta, 2010. Ještě prozradím, že na něm najdete i pár velice zajímavých hostů, vyjde jako dvoj CD, a bude samozřejmě k stažení i digitálně. 

Jak moc si byl ovlivněn produkcí Johna B, jenž snad jako první nabral Trancestepový směr, tedy směr jenž jde nejvíce cítit, jak z tvé produkce tak z celkového zaměření labelu Subsonik Sound?

John mě ovlivnil vlastně už v úplném počátku mé tvorby. Spolu s mým bratrem jsme v podstatě vyrostli na trance zvuku, takže i v mé tvorbě to jde dost poznat. V průběhu let se z Johna stal jednak kolega, ale také kamarád, takže můžete očekávat vinyl jenž vyjde na jeho labelu „Beta Recordings“ s vůbec prvním remixem tracku od Johna B. Bude to „John B – Mercury Skies (Subsonik Remix)“ a vyjde v průběhu příštího roku.Také jsem zrovna dokončil dva tracky pro jeho label „Nu-Electro“. Jsou to We Don't Sleep – Can't Hide Her (Subsonik Remix) / Subsonik & We Don't Sleep – Gangsta Party“ oba to jsou nehorázné electroey-club drtiče.

Vlastní produkce,i řízení celého labelu ti musí žrát neskutečné množství času. Co rodina, přátelé? Ztěžuje si někdo z nich?

Haha, zatím si nikdo nestěžoval, možná také proto, že mám odhlučněné studio, a můžu to roztáčet dost nahlas :D

Byl jsi někdy v České Republice? Pokud ano, jak se ti návštěva líbila, pokud ne, nechystáš se tohle nedopatření v dohledné době napravit? Fanoušků tady máš dost. :D

Bohužel jsem ještě mimo spojené státy nebyl, za což můžou samozřejmě promotéři. Já sám totiž umírám touhou, prohlídnout si Evropu a setkat se s mými fanoušky i v České Republice. Takže si mě pozvěte!:)

Díky Marku za tento krátký rozhovor a přeji ti hodně štěstí do budoucna, máte neskutečně našlápnuto, tak jen tak dál.

Také díky,a pokračujte v těhle reportech.Mějte se!



PROMO SET KE STAŽENÍ

Žádné komentáře: