čtvrtek 31. března 2011

Terry Hooligan - Next Stop London Czech Promo + Profil + Rozhovor



V tomto příspěvku Vás naladíme na chystanou párty RHYTHM FACTORY 5, která proběhne 9.dubna v Ostravském klubu Marley! Hlavní hvězdou je Terry Ryan z dua ATOMIC HOOLIGAN. Přečtěte si jeho profil a rozhovor s Terrym. Můžete při tom poslouchat PROMOMIX právě k tehlé akci! Odkazy ke stažení najdete na konci článku!



Terry Hooligan profil:

Terence Ryan alias Terry Hooligan je respektovaný DJ, majitel record labelu, remixér, beat maker, zanícený sběratel desek a tenisek, blázen do klasického hip-hopu a samozřejmě hvězda nezávislého undergroundu.

Poprvé se na scénu uvedl jako polovina legendárního seskupení Atomic Hooligan. Ale nepředbíhejme. Terry si už roky předtím vybudoval jméno v hip-hop DJ Battlech a na rádiové scéně. Když potkal v roce 1998 Matta Welche, jeho hudební zaměření se změnilo. Při zrodu Atomic Hooligan byl vystaven zvuku nu skool break beatu a tak začal točit dema. V roce 2000 Vini z Botchit&Scarper Records uslyšel tyto dema a podepsal s Atomic Hooligan smlouvu na dvě alba. Zbytek jsou již dějiny. Terry hrál pod značkou Atomic Hooligan po celém světě, podle slov Lady Waks v DJ Magu byl například první mezinárodní DJ, který hrál Break Beat v Rusku. V této době Terry a Matt nahráli a vydali dvě alba a zremixovali všechno od Underworld po Jamese Browna. Pánové také sestavili živou kapelu, aby mohli živě zahrát vše jako na deskách. To posunulo Atomic Hooligan do nových výšek. Hráli na největších festivalech a v klubech po celém světě (po rozsáhlém japonském turné se jejich album „You are here“ vyšplhalo na pátou příčku místní hitparády alb). V té samé době „chuligáni“ několikrát vyhráli mezinárodní breakbeatové ceny (dvakrát za své vystupování naživo a jednou za nejlepší album) a zdobili přední stránky DJ Magu a iDJ. Na konci roku 2010 vydali Atomic Hooligan dva singly na respektovaném labelu Functional, kterým si poprvé zajistili číslo jedna na Beatport.com a label poprvé vstoupil do hitparády Cool Cuts, dokazujíc, že Atomic Hooligan jsou ve hře stejně jako před deseti lety.

Terry vždy věděl, jakou hudbu chce slyšet a hrát. Rozhodl se, že nejlepší způsob jak vyjádřit svou vizi ve větším měřítku, je založit vlastní label. Učinil tak v roce 2004 společně s Jay Cunningem svou značku pojmenovali Menu Music. Na vrcholu Hooligan horečky Terry vystoupil ještě výš a vytvořil si vlastní proud. Nadšen pro práci s novými umělci, podepsal smlouvu s Lady Waks a Rico Tubbsem, který brzy potom vydal na Menu klasické album „Knuckle Sandwich“.

Kvůli úpadku vinylu v průběhu desetiletí se Terry rozhodl, že ho to nezastaví, aby hrál nejaktuálnější hudbu. Právě proto adoptoval Pioneer CDJ 1000. Nejenže bravurně ovládl tyto klasické kousky techniky, ale také přidal triky a scratche, které nikdo předtím na tomto přístroji nezkusil, například teď už světoznámý „shoulder scratch“ milovaný obecenstvem (vyzvedne CDJ na své rameno a udělá ze scratchování pořádnou show).

Dalšího Terryho projekt je label Bass=Win s umělcem z Menu Music Rico Tubbsem. Na labelu Bass=Win zahájil novou etapu. Nezávislý na jakémkoliv žánrovém zařazení, zaměřil se na vydávání, hraní a tvoření jen té nejlepší „bass music“. Bass=win odstartoval v lednu 2010 singlem Atomic Hooligan „Bass Crazy“ (který byl později zremixován producentem Tek one). V průběhu roku 2010 label vydal hudbu takových gigantů jako Reset!, Tomb Crew, Stupid Fresh, 501, Mightyfools, Filthy Rehab, Aniki a samozřejmě Rico Tubbse.
V roce 2011 label vydá hudbu od Wonk, Calvatron a velmi očekávané Tubbstep E.P. Terryho oddanost „Bass Music“ ho také přivedla ke spoluzaložení blogu Bassmusicblog.com, který celou scenu definuje, přitahuje desítky tisíc přístupů denně, a tímto Terryho pasuje na jednoho z otců „Bass Music“.

A právě teď v roce 2011 se ještě více potvrzuje jeho oddanost basům. Terry má nový projekt společně s Lexem (Ben & Lex) – Grand Rukus. Už teď remixují taková jména jako Top Billin, Tim Healy, Aquasky, Wonk & Rico Tubbs. Grand Rukus bude v příštích měsících vydávat fůzi Bass/Hip-Hopu EP na Base=Win. Aby vytvořili silnou image pro tuto značku, Terry s pomocí Roberta Robert “Bobzilly” Page navrhl logo a řadu triček, který zachycuje pocit a energii jejich hudby. Ale jako vždy se Terry nespoléhá jen na jeden projekt a má naplánované remixy a singly pod svým vlastním jménem. Za zmínku stojí remix Dub Pistols a jejich klasické skladby “Soul Shakin” s Filthy Rehabem.

Terry se také vrací ke kořenům a bude produkovat Hip-Hop pro různé rappery. Také pokračuje ve spolupráci se soul – Hip-Hopovým producentem Agent Of Change a mixuje další pokračování jeho 2010 “Summer Beat Tape”, které bude mixované Terrym a hostované Wordplay.

Text: Bica



Rozhovor:
1. O vystupování po světě
TH: To je ta nejlepší část mojí práce. Miluji to a inspiruje mě to! Nejenom cestování, ale i vědomí, že přináším svůj zvuk vždy do nových míst. Byl jsem první, kdo hrál Break Beat v Rusku (to nejsou má slova, ale Lady Waks). Toto bych chtěl zopakovat v tolika zemích, v kolika to půjde.

2. Očarován dívkami
TH: Miluju ženy! Ženy,ty já přímo zbožňuju. Napiš mi tu číslo a já bych si s tebou dal rande, až se vrátím z turné.
Né, vážně... Potkal jsem skvělé lidi na svých cestách. A nemyslím to nějak špatně, ale potkal jsem snad ty nejkrásnější ženy na světě. Hahaha. (je to prostě kanec :) pozn. brada)

3. O Mattovi a tobě – jak to spolu máte?
TH: My máme s Mattem takový vztah, kdy já si dělám srandu s jeho vlasů, on má z toho komplex a tak potom sedí celý den ve studiu a dělá hudbu. Takhle spolu pracujeme už dlouho a funguje to.

4. Ty teď budeš solo?
TH: Ne, nic tak drastického. Já jsem vždycky byl sólo ve své kariéře, protože Matt nikdy nehraje jako DJ. Labely, co jsem zakládal, nikdy neměly nic společného s Atomic Hooligan. Teď toho dělám samozřejmě víc mimo Atomic Hooligan, přece jen jsme spolu přes deset let.

5. Ty jsi tváří AH už léta
TH: Jo, kdo by to byl řekl, že já budu tváří něčeho jiného než drobného zločinu.

6. O fůzování stylů
TH: My mixujeme a hrajeme co nejvíc stylů v naší hudbě. Je to přirozené. Já jsem nikdy nebyl elitista (teda kromě boxerek) a nikdy nebudu. Zmixuj všechno dohromady a máš to nejlepší.

7. Jelikož si v pozici čtení obecenstva okolo celého světa, co lidi nejvíc dostane? Co funguje všude a proč?
TH: Velká hudba! Když má hudba velký a široký zvuk s velkýma vokálama a pořádný nadšení s rukama ve vzduchu, to funguje vždycky.

8. O živé kapele – jaké to bylo jet na turné v jedenácti lidech místo jen sám.
TH: To ti bylo jako noční můra, haha. Ne, bylo to skvělý a navíc tlak se přesunul ze mě na Matta, což bylo k popukání. Jeho vlasy se zvětšujou, když je ve stresu. To byly skvělý doby. Měli jsme pár skvělých vystoupení v Čechách.

9. Co je teď s kapelou?
TH: No, neříkám, že se znova nesejdem v budoucnosti, ale v této době není Atomic Hooligan kapela. Všichni pracují na svých věcech. Genesis nahrává ten nejlepší Hip Hop, Justine je vdaná a pořád skládá a nahrává hudbu. Freefall kluci pracují na svém albu. Nick skládá a píše, takže je všechno o.k.

10. Jakých je tvých 5 nejoblíbenějších skladeb všech dob?
TH: To je těžký. Řeknu ti jich pět, co mě napadají zrovna teď, ale vždy je jich víc než pět:
Ils - Next Level
Tribe Called Quest - Award Tour
RJD2 - June
Stevie Wonder - Dont you worry about a thing
Bill Withers - Aint No Sunshine

11. Jakou hudbu si poslouchal jako malý?
TH: Hodně Motownu, pak nic jiného než Hip Hop, a potom přišla raveová scéna, ze které mě nejvíc bavil jungle. Nikdy jsem ale nechodil na velké rave akce, když jsem byl strarší, to jen za mlada. Vždy mě nejvíc bavil živý Hip Hop. Miloval jsem to, nepropásl jsem žádný koncert v Londýně.

12. Byl jsi někdy v taneční skupině?
TH: Hahaha. Kdysi jsem dělal Breakdance, když jsem byl malý. Asi v jedenácti nebo ve dvanácti. Neřekl bych, že to byla taneční skupina, ale určitě nás bylo pár, co jsme se scházeli a spolu tancovali. Já jsem z nich byl nejhorší.

13. O technické stránce. Na co nejraději hraješ? Jaký set up?
TH: To je úchylná otázka, odmítám na ni odpovídat. O.k., hraju na CDJích 1000.

14. Musel jsi někdy hrát na strašném set upu? Já jsem minulý rok hrála jednou na DVD playeru a CDčku než přivezli CD playery ;)
TH: Hrál jsem na after party jedné filmové premiéry minulý rok, upřímně jsem si myslel, že budou mít pořádné vybavení. Když jsem tam přijel, měli takové to staré Citronic (nebo něco obdobného) rack mount cd dj set up, musel jsem se ohnout pokaždé, když jsem tam dával cédečko. Taky jsem musel hrát strašně potichu, jelikož měli vedle sousedy. Stejně jsem to ale pěkně rozpálil. Pak jednou v New Yorku jsem hrál v klubu Filter 13. Mixák neměl šavle, jenom samé knoflíky. A taky to bylo strašně široký, že jsem musel přecházet od jednoho gramce ke druhému.

15. O tvé lásce k CD playerům.
TH: Kdyby to byly ženský, hned bych si je vzal, a kdyby si s nima hrál někdo jinej, říkal bych jim čubky. To by bylo asi jako vzít si dvojčata. Skvělý, sakra přitažlivý dvojčata!

16. Plány v blízké budoucnosti.
TH: Přijedu to rozjet do Čech. Taky hodně nových singlů na Bass=win včetně Tubbsstep E.P a můj nový projekt GRAND RUCKUS, který je hiphopem řízlá „bass music“.

Text: Next Stop London Promotion


Terry Hooligan - Next Stop London Czech Promo

Artist: TERRY HOOLIGAN
Title: Next Stop London Czech Promo
Genre: Electronic
Style: breakbeat
Time: 49 Min
Size: 68 MB
Bitrate: 192 kbps / 44100Hz / Joint Stereo
Release Date: 03-2011

Tracklist:
n/a


DOWNLOAD - DNBshare
DOWNLOAD - MULTIupload
DOWNLOAD - DNBtracker.org [torrent file]


Žádné komentáře: