sobota 30. dubna 2011

Dose (Rozhovor)





Chris Truman alias Dose patří mez špičkové producenty současné neurofunkové scény. Jeho neotřelé nápady a moderní pojetí zvuku, gradují v poslední době téměř k dokonalosti. Pokud bude mít kvalita jeho práce stále takto přímočaře stoupající tendenci, bute velice zajímavé sledovat, kam až se pomyslná laťka kvality dá ještě posunout. V nabitém programu si ale vyčlenit trochu volného času, což je takový malý zázrak, a odpověděl se stejnou chutí s jakou se věnuje své produkci, na pár otázek pro basshole. 

Ahoj Chrisi, v první řadě ti musím poděkovat, že jsi souhlasil s tímto krátkým rozhovorem. Je skvělé alespoň trochu nahlédnout pod pokličku a zjistit na čem momentálně pracuješ. Takže díky za to.

To já děkuji, hodně si toho cením :D

Tvůj poslední release byl vinyl na Samurai Music s názvem Reason Being / Helpless. S čistým svědomím mohu říct, že se více než povedl. Je to obrovský posun od ruku 2006, kdy si v podstatě se svou produkcí začínal. Můžeš nám trochu popsat co se od té doby muselo změnit a jaké nesnáze si musel překonat, než ses dostal tam kde si teď?

Díky. Jsem rád že se ti můj poslední počin líbí.V tom období, které zmiňuješ se toho odehrálo opravu HODNĚ! Zaprvé to byla opravdu spousta těžké dřiny, ale musím také zmínit neméně důležitou věc, a to změna software za Logic 9, a také nákup výkoného macbooku, což bylo rozhodně lepší než používat starší PC s nelagálním softwarem, jenž bylo také dost nestabilní. Opravdu se vyplatí investovat do kvalitních programů, pořádného počítače a zvukové aparatury!

Na čem momentálně pracuješ? Na jaké kousky se můžeme v nejbližší době těšit? Také jsem někde zaslechl, že připravuješ své první album. Můžeš se s náma podělit o pár detailů? Třeba jak daleko jsi co se týče rozpracovanosti, a kdyby by mělo vyjít.

Ano. V současné době pracuji, mimo ostatních věcí také na svém albu. Nejsem si jistý kdy ho dokončím, a nerad bych šířil do světa nějaké předpokládané datum, jediné co je takřka jisté, je že vyjde ještě v průběhu tohoto roku. V následujích několika měsících by mi mělo vyjít dalších pár věcí, tak například:

Dose - Martyrdom / Squander - Human Imprint
Dose - Braindrain - M-Atome
Prolix & Dose – vinyl na Uprising records
Concord dawn & Optiv - Zulu warrior - (Dose rmx) – Redlight records
Mindscape & Jade - Banshee - (Dose rmx) - EatBrain
The Upbeats & Dose - Raiders - Non-Vogue
+ strašná spousta dalších kolaborací, které už jsou těsně před dokončením, s lidmi jako je například Trei (NZ), Menace,Teknik,Cern (NZ), The Upbeats nebo třeba Borderline

Můžeš nám prozradit něco málo o připravovaném labelu Prescription Audio?

Prescription Audio, je po albu mým dalším projektem, jenž bude sloužit především k vydávání mých vlastních věcí, či tvorby od producentů, jenž si s tím umí vyhrát a berou hudbu jako určitou drogu, či lék, chcete li, což byla taky má určitá vize,v době kdy jsem začínal. Takže určitě sledujte co se bude dít, až label spustíme, myslím že to bude zajímavé :D

Prozradíš nám svou aktuální TOP 5?


1. Dose - Selfcontrol - ?
2. Cern & Teknik - Wasabi - P51
3. Dose - Squander - Human Imprint
4. Dose - Martyrdom - Human Imprint
5.Cern,Dose,Teknik & Menace - Lurch - P51

Je život v Anglii hodně odlišný, než na Novém Zélandu, odkud pocházíš, a co bylo pro tebe hlavním důvodem pro změnu prostředí?

Prostě jsem už ve svém životě potřeboval určitou změnu. Mělo to na mě obrovský efekt, co se týká motivace. Prakticky celý svůj život jsem strávil v Christchurch na Novém Zélandě, a napadlo mě že musí být i jiné místo, kde by se má záliba pro Drum and Bass mohla nadále rozvíjet. Navíc mám tady v Londýně spoustu přátel, a po pravdě to bylo to nejlepší co sem kdy udělal, takže můžu s klidným svědomím říct, že jsem tady šťastný.

Velikonoce nám sice už proběhly, ale nedá mi to se nezeptat, zda nemáš pro naše čtenáře nějaký dárek. Co takhle nějaký track volně ke stažení? :D

Momentálně nemám nic co bych mohl nabídnout, ale zanedlouho dám některé tracky volně ke stažení na své facebook stránce. Takže se určitě staňte fanouškem, ať to neprošvihnete.

Díky Chrisi, za tvůj čas. Přeji vše nejlepší do budoucna a budeme se těšit, co nového nám připravíš.

Taky díky za tenhle support, opravdu si toho cením. Mějte se!


Žádné komentáře: