sobota 2. ledna 2010

Indivision (Rozhovor)

Indivision je zbrusu nový projekt dvojice estónských mladíku Markuse (Zero Frequency) a Andruse (Q-Brick). Jejich obrovský potenciál, jsme už měli možnost zaznamenat z jejich sólových počinů, a je více než jisté, že tato kolaborace přinese v dohledné době sladké ovoce. Markus je z této dvojice známější, a pokud přihlédneme, že mu bude v září teprve osmnáct let, nezbývá nám než smeknout, za jeho zatím skvělou práci, i za to, že si po silvestrovských oslavách udělal čas na tento rozhovor.

Ahoj Markusi. Předem díky, za to že sis udělal čas na tento krátký rozhovor. Práce máš určitě spoustu, a navíc ta kocovina, po silvestrovské noci, taky nebude zrovna malá. Což mě hned přivádí k první otázce. Jak si prožil poslední noc roku 2009? Bolí tě hlava? :)

Taky zdravím! Haha, dobrá otázka. Musím přiznat že kocovinu nemám vůbec, včera večer jsem vypil jen pár piv, což je u mě celkem neobvyklé :D

Jak jste se vlastně dali s Andrusem (Q-Brick) dohromady a čí to byl nápad, vytvořit projekt Indivision? 

Naše spolupráce, zatím funguje naprosto skvěle a dohromady tvoříme úžasný tým. Myslím, že to byl můj nápad dát se do kupy. Prostě jsem ho oslovil a zeptal se, jestli by neměl zájem o nějakou kolaboraci, nebo přímo o nový projekt.

Vyšli vám sice zatím pouze dva releasy, ale na stereotyp si stěžovat nemůžeme. Subway 51 / Femme Fatale je neobyčejně minimalistické, což bych od vás nečekal, když znám, jednak tvůj sólový release na Totaal Rez records (Twenty Thousand Leagues / Missing Blue) a poslední placku, jenž vyšla na Climate Recordings (Secret Vision / Rubik's Cube). Kterým směrem byste to chtěli do budoucna více zaměřit? Minimal / Ambient nebo Deep / Trance sound?

No, snažíme se aby naše produkce byla více různorodá, je potom větší šance, že osloví další lidi. Mimoto je to zajímavější i pro nás samotné, protože když dělá člověk denodeně ty samé věci, tak už to pro něj není zábava. Je to jak bys pořád jedl to samé jídlo. Taky si myslím, že naše produkce je takhle moc různorodá, protože máme rádi rozdílné druhy dnb. Já osobně mám radši více taneční jakoby house drum & bass, kdežto Andrus má radši minimal sound. Myslím, že v budoucnu se tahle produkce vyvine na liquid funk a minimal funk! :)

Můžeš nám popsat trošku své začátky? Kdy si propadl kouzlu Drum and Bassu, a máš nějaký vzor, co se produkce týče?

Vzpomínám si, že drum and bass jsem začal poslouchal tak před 4-5 lety, a určitě za to můžou mí kámoši. Potom, když už jsem měl něco odposloucháno, jsem si řekl, že už bych byl schopný i vytvořit něco sám. No a asi po dvou letech opravdu tvrdé práce, se mi povedlo vydat placku na Ammunition Recordings, bylo to v dubnu 2009. To mě motivovalo natolik, že teď většinu svého času věnuji produkci. A co se ostatních producentů týče, už si nás všimly velká jména, jako například Lynx, Netsky, B-Complex a Jade.

Jak to vlastně v Talinnu vypadá, co se týče návštěvnosti na dnb akcích, baví to ještě lidi? :)

Myslím, že tady máme pěkně rozsáhlou scénu, když přihlédneme k počtu lidí v Talinnu a v Estónsku celkově. Velice známý producenti, tady hrajou pravidelně, takže scéna je rozjetá pěkně.

Osobně se moc těším na nové releasy, které vám vyjdou v roce 2010, můžeš trochu přiblížit co přesně to bude?

Na konci ledna, respektive počátkem února nám vyjde release na Liqucity Records (Femme fatale / Subway 51). No a taky nám vyjde placka na Ruff DNB Records (No Flow / Momentum Movement), a to sice okolo června, popřípadě července.

Díky Markusi, že sis našel po náročné noci čas na tenhle krátký rozhovor, do Nového roku přeji vše nejlepší, ať vám vše klape, jsem si více než jistý, že o vás ještě uslyšíme, mějte se.

Taky díky, potěšení bylo na mé straně! :)



Sdílet

Žádné komentáře: